T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / AKHİSAR - Akhisar Anadolu Lisesi

Etwinning Projemiz: My city's math art.

Etwinning projemiz: My city's math art.

21-03-2022 

 

 

 


23-03-2022

 

 

 

 

 

 

 

 

Etwinning projemiz: My city's maths art. Şehrimin Matematik Sanatı. (Our e-twinning project))

5 ülke, 16 öğretmen, 135 öğrenci. (5 countries, 16 teachers, 135 students)

 

Projeye üye ülkeler: (Partner countries)

1. Türkiye: Hüseyin AYDIN, Akhisar Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı ve İngilizce öğretmeni

2. Anastasia GIATRAKOU, Yunanistan, Greece

3. Andromachi Iliou, Yunanistan, Greece

4. Anna Manczak, Polonya, Poland

5. Diana Garabet, Romanya, Romania

6. Ecem AKSU, Bandırma, Türkiye

7. Eleni Karasmani, Yunanistan, Greece

8. Françoise Chanel, Fransa, France

9. Konstantina Makri, Yunanistan, Greece

10. Nurcan BİRDAĞ, Sultangazi, Türkiye

11. Orhan Şimşek, Pendik, Türkiye

12. Pınar ASLAN, Salihli, Türkiye

13. Serap GÖKTAN, Kars, Türkiye

14. Simay Müge KIRBIYIK, Hakkari, Türkiye

15. Tülay AĞDAŞ, Güçlükonak, Türkiye

16. Vesna Kushevska, Makedonya, Macedonia

17. Stefanos Ziovas, Yunanistan, Greece

18. Stylianos Evangelinos, Yunanistan, Greece.

 

E-twinning projemiz yani My City's Math Art projesi tüm hızıyla devam etmektedir. Amacımız, öğrencileri  şehrimizdeki müze ve diğer önemli yerlerdeki  matematiksel nesneleri  bulunduğu anıtların, binaların, mozaiklerin fotoğraflarını, videolarını çekmeleri, buralarda bulunan matematiksel şekillerin farkına varmalarını sağlamaktır.

 

Projemizin pedagojik amacı, matematik öğrenmeyi kolay ve eğlenceli hale getirmek;. öğrencilerin proje ortağı ülkelerin tarihi ve hakkında bilgi sahibi olmaları; eşit bir şekilde üye ülkelerle işbirliği yapmalarını sağlamak; ayrıca matematiğin hayat boyunca ürettiğinin farkına varmalarını sağlamak; Etwinning gibi platformların kullanılması konusunda aşina olmalarını sağlamaktır.

 

Okulumuzdan bu projeye katılan öğrenciler: (The names of the students participating in the project from our school:)

1.Belgin G.

2. Cemre Y.

3. Naciye T.

4. Selenay Ş.

5. Sude E.

6. Öznur A.

7. Eylül A.

 

The purpose of this project is for students to take photos or videos of monuments, traditional art, buildings, paving, tessellations, exhibits in museums of their city, in which there are mathematical properties, symmetries and mathematical objects.
The students will be also encouraged to make their own works of art.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 21.03.2022 - Güncelleme: 23.03.2022 13:37 - Görüntülenme: 320
  Beğen | 1  kişi beğendi