Etwinning projemiz: My city's math art.
Etwinning projemiz: My city's maths art. Şehrimin Matematik Sanatı. (Our e-twinning project))
5 ülke, 16 öğretmen, 135 öğrenci. (5 countries, 16 teachers, 135 students)
Projeye üye ülkeler: (Partner countries)
1. Türkiye: Hüseyin AYDIN, Akhisar Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı ve İngilizce öğretmeni
2. Anastasia GIATRAKOU, Yunanistan, Greece
3. Andromachi Iliou, Yunanistan, Greece
4. Anna Manczak, Polonya, Poland
5. Diana Garabet, Romanya, Romania
6. Ecem AKSU, Bandırma, Türkiye
7. Eleni Karasmani, Yunanistan, Greece
8. Françoise Chanel, Fransa, France
9. Konstantina Makri, Yunanistan, Greece
10. Nurcan BİRDAĞ, Sultangazi, Türkiye
11. Orhan Şimşek, Pendik, Türkiye
12. Pınar ASLAN, Salihli, Türkiye
13. Serap GÖKTAN, Kars, Türkiye
14. Simay Müge KIRBIYIK, Hakkari, Türkiye
15. Tülay AĞDAŞ, Güçlükonak, Türkiye
16. Vesna Kushevska, Makedonya, Macedonia
17. Stefanos Ziovas, Yunanistan, Greece
18. Stylianos Evangelinos, Yunanistan, Greece.
E-twinning projemiz yani My City's Math Art projesi tüm hızıyla devam etmektedir. Amacımız, öğrencileri şehrimizdeki müze ve diğer önemli yerlerdeki matematiksel nesneleri bulunduğu anıtların, binaların, mozaiklerin fotoğraflarını, videolarını çekmeleri, buralarda bulunan matematiksel şekillerin farkına varmalarını sağlamaktır.
Projemizin pedagojik amacı, matematik öğrenmeyi kolay ve eğlenceli hale getirmek;. öğrencilerin proje ortağı ülkelerin tarihi ve hakkında bilgi sahibi olmaları; eşit bir şekilde üye ülkelerle işbirliği yapmalarını sağlamak; ayrıca matematiğin hayat boyunca ürettiğinin farkına varmalarını sağlamak; Etwinning gibi platformların kullanılması konusunda aşina olmalarını sağlamaktır.
Okulumuzdan bu projeye katılan öğrenciler: (The names of the students participating in the project from our school:)
1.Belgin G.
2. Cemre Y.
3. Naciye T.
4. Selenay Ş.
5. Sude E.
6. Öznur A.
7. Eylül A.
The purpose of this project is for students to take photos or videos of monuments, traditional art, buildings, paving, tessellations, exhibits in museums of their city, in which there are mathematical properties, symmetries and mathematical objects.
The students will be also encouraged to make their own works of art.